Search News Posts

  • Holland: +31 620 361 578

  • France: +33 610 155 523

Hulp op afstand met Teamviewer remote access

Remote access voor hulp op afstand

Greenspec gebruikt Teamviewer voor hulp op afstand. Het staat op uw tuinbouwcomputer geïnstalleerd en u kunt het activeren als u hulp nodig hebt.

De installateur, de teeltadviseur en Greenspec software specialisten kunnen allemaal op uw systeem inloggen. Als u de toegangscode opgeeft kunnen zij inloggen. Natuurlijk alleen als Teamviewer aangezet is, u kunt zelf het op elk moment uitzetten. En dan herstarten als u advies op afstand nodig bent.

Dus we kunnen het gebruiken als u een vraag hebt, of als u hulp nodig hebt om het systeem bij te stellen. We kunnen de instellingen bekijken, of extra functies activeren. Als de reden voor een alarm niet duidelijk is, kan de Greenspec installateur uitzoeken wat er gebeurd is.

Waarom Teamviewer

U kunt ook andere afstandsbedieningsprogramma’s gebruiken. Installeer andere communicatie-software die onder Windows werkt op het systeem als u dat wenst.

(Het is niet verstandig om meerdere van deze programma’s op hetzelfde moment actief en open te hebben. Dan kan rare storingen veroorzaken omdat er twee systemen over dezelfde internetlijn dezelfde alarmen door moeten geven.)

Teamviewer heeft een goede naam, wordt veel gebruikt en u kunt zelf eerst een tijd een testversie op uw eigen huiscomputer gebruiken. We raden u aan een licentie te kopen als u er zelf veel van afstand mee wilt inbellen.

teamviewer